ΤΜΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Ο πρωτάρης Κάντι...έσπασε τα χρονόμετρα στον 32ο Μαραθώνιο Αθήνας

Στην πρώτη του παρουσία στην Αυθεντική διαδρομή, ο Φέλιξ Κάντι από την Κένυα, κατάφερε να πετύχει ότι προσπάθησαν τα τελευταία δέκα χρόνια πολλοί δρομείς: να σπάσει το ρεκόρ στην Αυθεντική διαδρομή και να βελτιώσει το 2.10.55 του Στέφανου Μπαλτίνι, από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
Ο Κενυάτης, στη διάρκεια του 32ου Μαραθωνίου Αθήνας, του Αυθεντικού, διένυσε την απόσταση σε 2.10.37 και ξεσήκωσε τους χιλιάδες φιλάθλους, που τον περίμεναν στο Παναθηναϊκό στάδιο. Ο Κάντι δεν ενοχλήθηκε ούτε από την υψηλή υγρασία και εξίσου υψηλή θερμοκρασία και από το 30ο χιλιόμετρο κι έπειτα έφερε την κούρσα στα μέτρα του. Δεύτερος με 2.12.34 ήταν ο νικητής του 2012 και 2010 Ράιμοντ Μπετ και τρίτος ο Τσομπέι Κιπτανούι με 2.15.38.
Πολύ καλή παρουσία πραγματοποίησε ο Χριστόφορος Μερούσης, νικητής για δεύτερη συνεχή σεζόν, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Ο αθλητής από την Χίο, έτρεξε με την φωτογραφία του γιου του στην φανέλα. Ο Μερούσης τερμάτισε σε 2.25.15, ενώ πίσω του ακολούθησε ο Δημήτρης Θεοδωράκος, αγκαλιά με την κόρη του, σε 2.29.58. Η τρίτη θέση έκλεισε με τον έμπειρο Γιώργο Καραβίδα (2.31.05), ενώ τέταρτος ήταν ο Κώστας Πούλιος με 2.32.22. Ο Μιχάλης Παρμάκης δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδρομή του.
Για δεύτερη φορά στην καριέρα της, η Σοφία Ρήγα τερματίσε πρώτη την Αυθεντική διαδρομή. Η δρομέας του Ελευθέριου Βενιζέλου πέτυχε 2.45.38 και έδειξε σε καλή κατάσταση, ενώ δεύτερη πίσω της ήταν η περσινή νικήτρια Μάγδα Γαζέα με 2.46.39 και τρίτη η …πρωτάρα στο αγώνισμα Ουρανία Ρέμπουλη με 2.42.41.
Νικήτρια του αγώνα ήταν η Ναόμι Μάγιο με 2.41.06, δεύτερη η Νάνσι Ρότιχ με 2.41.06 και τρίτη η Λίναχ Τσίρτσιχ (2.42.41).
Φέλιξ Κάντι: (Κένυα):΅"Ένιωθα δυνατός, δεν ξεκίνησα πολυ γρήγορα στην αρχή. Έδωσα μάχη, πανω από όλους φοβόμουν τον Μπετ, αλλά ο καλύτερος θα κέρδιζε.Πηγαίνοντας στην εκκίνηση, φοβήθηκα λίγο βλέποντας τη διαδρομή, είναι δύσκολη. Είναι μία μεγάλη επίδοση για μένα, χαίρομαι που την πέτυχα εδώ".

Μάγιο (Κένυα): «Είμαι λίγο κουρασμένη αλλά πολύ χαρούμενη. Εκανε ζέστη, αλλά έχω συνηθίσει να τρέχω σε συνθήκες με υψηλή θερμοκρασία και δεν με ενόχλησε. Ο κόσμος ήταν συγκινητικός και μας βοήθησε με τις φωνές και το χειροκρότημα. Τους ευχαριστώ όλους…»

Ρότιτς (Κένυα): «Ετρεχα μαζί με την Μάγιο αλλά σε κάποια στιγμή είχε περισσότερες δυνάμεις και ξέφυγε. Είμαι πολύ χαρούμενη, όλα είναι καλά, είναι μεγάλη επιτυχία να είναι δεύτερη στη χώρα που γέννησε τον Μαραθώνιο».

Χριστόφορος Μερουσης (ΦΟ Βροντάδων): "Φέτος ήμουν πιο καλά, έτρεξα πιο στρωτά, ίσως επειδή ήξερα καλύτερα τη διαδρομή.
Είναι πολύ καλό για τον ΑΜΑ να γίνονται καλές επιδόσεις (για το ρεκόρ). Είμαι πολύ ευχαριστημένος που κατάφερα και φέτος να κερδίσω και να συναγωνίζομαι σπουδαίους αθλητές όπως ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος.Μπαίνοντας στο στάδιο νιώθεις εξιλέωση, έκρηξη ψυχής. Έχει προηγηθεί τόσος πόνος και προσπάθεια για να φτάσουμε όλοι ως εδώ και να μας χειροκροτήσει ο κόσμος.Ο γιος μου σήμερα είναι 9 ημερών. Ο αγώνας είναι αφιερωμένος σε εκείνον, έτρεξα με τη φωτογραφία του στη φανέλα μου. Τον σκεφτόμουν σε όλη τη διαδρομή, άγγιζα τη φανέλα μου, ετρεξα για εκείνον. Ελπίζω όταν μεγαλώσει να είναι υπερήφανος για τον πατέρα του".
Δημήτρης Θεοδωρακάκος (Ολυμπιακός): «Ηταν αρκετά δύσκολος ο αγώνας, αλλά τα κατάφερα παρά την κούραση, καθώς ειδικά φέτος έχω τρέξει σε πολλούς αγώνες ακόμα και 80 χιλιομέτρων, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Είμαστε ιδιαίτερα τυχεροί που τρέχουμε στην Αυθεντική Διαδρομή και τερματίζουμε στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Κάθε τερματισμός έχει ιδιαίτερη φόρτιση για μας, αλλά όταν συμβαίνει στο Καλλιμάρμαρο είναι ακόμα πιο έντονα τα συναισθήματα. Ο Μαραθώνιος της Αθήνας κάθε χρόνο μεγαλώνει οργανωτικά και είναι πλέον ένας από τους καλύτερους του κόσμου και με τη βοήθεια του κόσμου γίνεται συνεχώς καλύτερος. Αυτός πρέπει να είναι και ο στόχος μας, να εμπνεύσουμε τον κόσμο να στραφεί προς τον μαζικό αθλητισμό».

Γιώργος Καραβίδας  (ΑΕΚ): «Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση που τα κατάφερα. Είχε ζέστη και υγρασία αλλά εγώ έκανα την τακτική μου, κράτησα το ρυθμό μου, έκανα κατανομή των δυνάμεων και δεν βγήκα εκτός. Αλλωστε τρέχω για 11η χρονιά σε αυτή τη διαδρομή και την ξέρω πλέον καλά. Είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι άνθρωποι μας ενθαρρύνουν. Είναι πολύ σημαντικό να μαε ενισχύει ο κόσμος και με τις φωνές του μας βοηθάει να ξεχνάμε τον πόνο».
Σοφία Ρήγα (Ελευθέριος Βενιζέλος): «Είμαι πολύ χαρούμενη που πέτυχα τον στόχο μου. Είχα προετοιμαστεί σκληρά τους τελευταίους μήνες και σε μια δύσκολη εποχή όπως είναι το καλοκαίρι, αλλά τέλος καλό, όλα καλά. Ο κόσμος ήταν κοντά μας, μας ενθάρρυνε και μας βοήθησε, ίσως επειδή ο αθλητισμός τον βοηθά να ξεχάσει τα προβλήματα του».
Μάγδα Γαζέα (ΑΓΕ Ζακύνθου): "Είμαι πολύ συγκινημένη, ο κόσμος ήταν συναρπαστικός στη διαδρομή και μέσα στο στάδιο. Ήταν η 11η συμμετοχή μου και η 11η φορά που είμαι στο βάθρο. Πάνω στον αγώνα τα πάντα περνούν από το μυαλό, αλλά πάνω από όλα πως θα τερματίσεις, πώς θα μπεις σε αυτό το στάδιο".
Ουρανία Ρεμπούλη (ΓΣ Νέων Λέρου): "Πρωτος μαραθώνιος και μάλιστα στην κλασική διαδρομη! Ηταν μια συναρπαστική εμπειρία για μένα. Είμαι πολυ ενθουσιασμένη που απο πρωτο αγώνα ήμουν στο βάθρο. Ειναι πολυ διαφορετικό απο τα 5-10 χλμ ειδικά για εμενα που Γυμνάζομαι μονη μου στη Λέρο, με προγραμμα του Παναγιώτη Χαραμή. Στο νησί μου δεν έχει δύσκολες διαδρομές, κατά κύριο λόγο τρέχω μέσα στην πόλη.Η τριάδα λοιπόν ηταν απρόσμενη ελπίζω του χρόνου να βελτιώσω τη θέση μου".

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου