ΤΜΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Με τα spikes του Φιλιππίδη!

IMG_9332 copy
Κάποια στιγμή θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και για τον μεγάλο αθλητή του επί κοντώ, Κώστα Φιλιππίδη. Ποιος θα… γεμίσει τα παπούτσια του; Αυτός που ήδη έχει πάρει από τον ίδιο ένα ζευγάρι. Ο Εμμανουήλ Κάραλης…
συνέντευξη Ελεονώρα Ρωσιάδου
rosiadou@sportsfeed.gr φωτογραφίες Κώστας Αμοιρίδης
amiridisk@gmail.com follow me @amiridiskostas
amiridiskostas@tumblr.com
Τα ταλέντα δεν κρύβονται, πόσο μάλλον όταν τα βλέπεις να ίπτανται στα 5.05μ. Ο μόλις 16 χρονών Εμμανουήλ Κάραλης, ένα νέο ταλέντο του ελληνικού κλασσικού αθλητισμού στο άλμα επί κοντώ, μας μιλάει για το πως βρέθηκε με τη βοήθεια ενός κονταριού να ξεπερνάει με ολόκληρο το σώμα του τα 5.05μ. μέσα σε μόνο 3 χρόνια. Γεννημένος σε αθλητική οικογένεια, με πατέρα πρωταθλητή του βασιλιά του στίβου το δέκαθλο, και ανεπτυγμένη αθλητική παιδεία μέσα από την πολύπλευρη γύμναση που του παρείχαν τα αθλήματα που ασχολήθηκε, ο Εμμανουήλ διέπρεψε από μικρός. Το άλμα επί κοντώ τον έχει μαγέψει και όσες πολλές και βαριές και αν είναι οι σχολικές υποχρεώσεις, ο πρωταθλητισμός συνεχίζεται και ο πήχης συνεχώς ανεβαίνει. Μαζί με τον προπονητή του Βασίλη Μεγαλοοικονόμου, έπειτα από το νέο τους ρεκόρ στο πανελλήνιο κλειστό πρωτάθλημα στίβου που μας πέρασε, προετοιμάζονται για ακόμα μεγαλύτερα άλματα και επιδόσεις.
Ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τον αθλητισμό;
Aπό μικρή ηλικία λόγω του ότι ο πατέρας μου ήταν πρωταθλητής Ελλάδος στο δέκαθλο μας έβαλε να δοκιμάσουμε διάφορα αθλήματα! Ξεκίνησα με το κολύμπι και το καράτε και διάφορα άλλα σπορ με αποτέλεσμα να καταλήξω στον στίβο!
Γιατί επέλεξες το επί κοντώ και όχι κάποιο ομαδικό άθλημα όπως το μπάσκετ ή το βόλεϊ αφού έχεις και τα προσόντα;
Από μικρός ο πατέρας μου μας πήγανε στο ΟΑΚΑ για βόλτα με αποτέλεσμα να βλέπω όλους αυτούς τους αθλητές να κάνουν διάφορα του αθλήματα! Δοκίμασα κάποια από αυτά και μετά από παρότρυνση του πατέρα μου δοκίμασα και το άλμα επί κοντω και το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή.
Πόσο δύσκολος είναι ο συνδυασμός σχολείου και πρωταθλητισμού;
Είναι πολύ δύσκολο γιατί τα παιδιά που κάνουν πρωταθλητισμό πρέπει να συνδυάζουν και να είναι καλοί και στα δύο! Εγώ κάνω 3-3,5 ώρες προπόνηση καθημερινά και μετά πρέπει να διαβάσω και να αντεπεξέλθω στα σχολικά μου καθήκοντα παρόλο που είμαι πολύ κουρασμένος! Πολλές φορές διαβάζω στο αυτοκίνητο πηγαίνοντας για προπόνηση!
Πως αισθάνεσαι που κάνεις προπονήσεις στον ίδιο χώρο με τον Κώστα Φιλιππίδη;
Αισθάνομαι χαρούμενος που προπονούμαι στον ίδιο χώρο με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Κώστα Φιλιππίδη..αυτός ήταν που μου έδωσε και τα πρώτα spikes μου! Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω πολύ για αυτό!
Του έχεις ζητήσει ποτέ συμβουλές;
Ναι! Στο καμπ που ο Φιλιππίδης και ο προπονητής του μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους με εμάς!
Ποιος είναι το πρότυπο σου;
Ο Σεργκέι Μπούμπκα. Μπορεί να μην τον πρόλαβα, αλλά είναι μύθος για το αγώνισμα του επί κοντώ.
Πολλοί νεαροί αθλητές επιλέγουν να συνεχίσουν στις ΗΠΑ, αποδεχόμενοι υποτροφιες. Σκέφτεσαι να ακολουθήσεις τον ίδιο δρόμο;
Δεν το έχω σκεφτεί ακόμα, αλλά θα ήταν μεγάλη ευκαιρία για μένα.
Πως είναι η ζωή ενός 16χρονου που κάνει πρωταθλητισμό στο επί κοντώ;
Δε διαφέρει πολύ από αυτή των άλλων 16χρονων. Απλά έχω περιορισμένο χρόνο λόγω προπόνησης ή αγώνων. Αλλά δεν με ενοχλεί γιατί αγαπώ αυτό που κάνω και έχω και πολλούς φίλους μέσα από το στίβο.
Με αυτήν την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον προπονητή μου Βασίλη Μεγαλοικονόμου για όλη την βοήθεια πού μου προσφέρει και για το τρόπο συμπεριφοράς του απέναντι σε όλο το team.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου