ΤΜΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

«Εχώ πολλά να δώσω ακόμα»

Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012, ήταν η κορυφαία Ελληνίδα επί κοντίστρια, η συνέχεια όμως για την Στέλλα Λεδάκη, δεν ήταν η αναμενόμενη, καθώς η ατυχία την πήρε… αγκαζε τα επόμενα χρόνια.
Το 2014 πέρασε την πόρτα του χειρουργείου προκειμένου να αντιμετωπίσει το σύνδρομο κοιλιακών – προσαγωγών, το οποίο της διαγνώστηκε, το 2015 ήταν επίσης γεμάτο δυσκολίες, απρόβλεπτα και πολλές ώρες αποθεραπείας.
Η Χανιώτισσα πρωταθλήτρια του επί κοντώ επέστρεψε πλέον πιο δυνατή αλλά όχι και βιαστική και έχει αρχίσει τις προπονήσεις της με πρώτο μεγάλο στόχο την υγεία της. Σίγουρα, όπως δηλώνει στο Sportsfeed θέλει η κορυφαία χρονιά της τετραετίας να τη βρει πιο ψηλά από ότι η αντίστοιχη το 2012 που για μια θέση είχε βρεθεί εκτός τελικού στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα και στους Ολυμπιακούς Αγώνες. «Έχω μπει σιγά σιγά στις προπονήσεις και κάνω άλματα με μικρές φόρες και τάπητα για να μην έχω επιβαρύνσεις πολλές με τη μέση μου. Δοκιμάζω το σώμα μου και βάζω περισσότερες εντάσεις προσέχοντας όμως πολύ πλέον».
Τα πράγματα όμως δεν είναι εύκολα καθώς ταυτόχρονα με τις προπονήσεις πρέπει να εργάζεται κιόλας για να στηρίζει το όνειρο του πρωταθλητισμού. «Λόγω των οικονομικών τις άλλες χρονιές δεν είχα χρόνο για αποθεραπείες και ξεκούραση μιας που δούλευα και δουλεύω για να μπορώ να στηρίξω τον πρωταθλητισμό στον οποίο έχω ακόμα να δώσω. Τον προγραμματισμό μου θα τον ορίσει η υγεία μου αλλά εννοείται ότι στόχο έχω να ξεπεράσω τον εαυτό μου που δεν είναι άλλος από τον τελικό στους Ολυμπιακούς Αγώνες και το ευρωπαϊκό μιας που το 2012 έμεινα και στα δυο μια θέση απέξω. Ευτυχώς που τουλάχιστον έχω την adidas και με καλύπτει από εξοπλισμό και τον Βαγγέλη Λέκκο από τις pliades catering που κάλυψε την αποκατάσταση μου γιατί η Ελλάδα και η ομοσπονδία είναι σε εποχή που ζορίζεται».
Η αθλήτρια του Γ.Σ. Ελευθέριος Βενιζέλος έχει ατομικό ρεκόρ 4.50μ. από πανελλήνιο πρωτάθλημα του 2012. επίδοση που είναι και το όριο συμμετοχής για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Άμστερνταμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου