ΤΜΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ

Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

«Ζω το όνειρο μου»!




Την ώρα που ο Ρενό Λαβιλενί επιχειρούσε στο 6.10μ.(!) ο δικός μας Εμμανουήλ Καραλής έδινε την πρώτη του live συνέντευξη σε ξένο δίκτυο και μιλούσε για το όνειρο που έγινε πραγματικότητα
O 17χρονος Εμμανουήλ πέρασε το 5.54μ. σαν να ήταν 5.64μ. (και βάλε). Αυτή τη φορά όμως το πανηγύρισε πιο συγκρατημένα. Ίσως γιατί ήταν εκτός… έδρας ή και γιατί οτν έβλεπε ο μεγάλς Λαβιλενί (ο οποίος ήταν και ο νικητής του αγώνα με 6.03μ.). Στη συνέντευξη που κλήθηκε να δώσει στην τηλεόραση της Τσεχίας ωστόσο, δεν σταμάτησε να χαμογελά και μπορεί να είναι ο καλύτερος επικοντιστής που έχει εμφανιστεί στον πλανήτη σε ηλικία 17 ετών (εξ’ ορισμού), ωστόσο όμως παραμένει ακόμα ένα παιδί γεμάτο όνειρα. Ένα από αυτά το έζησε στη σάλα του Γιάμπλονετς. «Είμαι πολύ ικανοποιημένος για το ρεκόρ. Μου αρέσει πολύ που είμαι εδώ με τους μεγάλους αθλητές» δήλωσε ο Εμμανουήλ και φυσικά η δημοσιογράφος δεν έχασε την ευκαιρία να τον ρωτήσει και για το πως αισθανόταν που ήταν στον ίδιο αγώνα με τον Λαβιλενί. «Ζούσα το όνειρο μου. Αυτό έχει ονειρευτεί πολλές φορές και το έχω συζητήσει και με τους φίλους μου. Σήμερα το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα» δήλωσε ο χαμογελαστός Εμμανουήλ που κατάφερε και στην Τσεχία να γίνει ο αγαπημένος της κερκίδας, τη στιγμή μάλιστα που ο τεράστιος σταρ Ρενό Λαβιλενί ήταν και αυτός παρόν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου